ceturtdiena, 2009. gada 5. marts

Uzspēlē "Krēslu"!

15.martā pārdošanā parādīsies Twilight galda spēle – kaut kas līdzīgs jautājumu un atbilžu spēlei/viktorīnai ar krāsainām kartītēm un spēles galdiņu ar attēliem no filmas Krēsla. Spēles mērķis ir pārbaudīt fanu zināšanas par Edvardu un Bellu, filmu Krēsla, kā arī sagādāt jautrus brīžus pašiem spēlētājiem. Cik noprotu, spēles gaitā spēlētāji izceļo cauri visai filmai no epizodes uz epizodi, līdz nonāk līdz izlaiduma ballei.

Diemžēl neredzēju, ka Amazonē varētu šo spēli jau pasūtīt. Apakšā ir neliels video no MTV filmu bloga, kurā prezentē jauno spēli.

16 comments:

  1. Nū domāju,ka spēle varētu būt laba. :) tikai. hmm. vai nebūs pārāk viegli iziet. :D

    AtbildētDzēst
  2. es domāju ka man būtu viegli iziet tapēc ka es filmu skatos katru dienu un dienā apmēram 3 reizes.Krēsla ir mana mīļākā grāmata un tagad es gaidu grāmatu Rītausma un Pusnakts saule kā arī filmu New moon.
    es ceru ka spēle drīz būs arī lavijā.stefānija Meijere rakstīja ka bella dzīvo fīniksā tapēc ka viņa pati tur dzīvo.es to izlasīju!

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki fani. Esat izlasijuši "Breaking down"?
    No kā tad īsti tai Bellai piedzimst tas bērns-no Edvarda vai Džeikoba?
    Un ar ko tad īsti vinja apprecas?

    AtbildētDzēst
  4. Bellai bērns piedzims protams no Edvarda,meitiņā pēc tam iemīlēsies Džeikobs!!!

    AtbildētDzēst
  5. Krievu valodā ir jau visas četras grāmatas!!!!Superīgas!!!

    AtbildētDzēst
  6. Vai ir tāda iespēja noklausīties pirmās 3 audio grāmatas latviski ? un ja ir tad kur ? :)

    AtbildētDzēst
  7. vai roberts nav skaistulīts!!!!!!!

    AtbildētDzēst
  8. kursh zin kad ta spele apmeram varetu iznakt?ja es vinju dabutu tad mammu savu noteikti uzvaretu, jo es to filmu skatos 3 reizes diena un ja ir laiks tad ari vairak!
    ceru ka driz vinju dabushu!

    AtbildētDzēst
  9. hmm diez vai latvia ta pardoddas bet ja pardotos tad vienaa sekundē to speli izpirktu

    AtbildētDzēst
  10. Diewinu. vnk nevaru sagaidīt kad buus 3 daļa uz ekrāniem.. **

    AtbildētDzēst
  11. kreesa ir priekš mazām meitenītēm ;)

    AtbildētDzēst
  12. atceros ka pati sākumā teicu fuii stulba filma. bet es to filmu vispār nebiju redzējusi, bet tad sanemos un noskatijos, man pat loti iepatikās :)

    AtbildētDzēst
  13. AK|DIEVS KA ES DIEVINU SO FILMU, NEKAD NEESMU REDZEJUSI TIK UNIKALU, SATRICOSU, FANTASTISKU,AIZREUJOSU FILMU.! ESMU SOKA TADU FILMU REDZET, DIEVINU, DIEVINU, DIEVINUUUUUU! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* loveeeee

    AtbildētDzēst
  14. piekritu! VISLABAKA!
    Kur spēli var nopirkt?

    AtbildētDzēst