trešdiena, 2009. gada 4. marts

Kārlails: esmu priecīgs, ka Bella izvēlējās Edvardu

Atradu interesantu interviju PopStar mājas lapā ar Kārlaila lomas atveidotāju Pīteru Facinelli, kurā viņš stāsta par filmēšanos Krēslā un Jaunajā Mēnesī, un nedaudz par savu privāto dzīvi. Te būs mazliet saīsināts variants.

Jautājums: Jauno Mēnesi sāks filmēt jau pēc pāris nedēļām. Ko jūs visvairāk gaidāt?

Atbilde: Otrā grāmata ir ļoti interesanta, jo tā parāda stāstu no Džeikoba un Amerikas indiāņu skatu punkta. Būs ļoti daudz ar vilkačiem saistītu specefektu. Es ar interesi gaidu, kas no tā visa iznāks. Tāpat esmu priecīgs, ka šo pasauli mums uzburs tieši Kriss Veits (jaunais režisors).

Jautājums: Jūs spēlējat Kalenu ģimenes galvu Kārlailu. Ko mēs no viņa varam sagaidīt Jaunajā Mēnesī?

Atbilde: Kalenu ģimenei nav daudz darāmā otrajā grāmatā, taču tur ir vairākas svarīgas epizodes. Piemēram, pašā sākumā, kad Džaspers uzbrūk Bellai, Kaleni saprot, ka viņu klātbūtne Bellai nav droša, kā rezultātā mēs visi sapakojam somas un pazūdam no pilsētas. Bet Bella uzsāk savu ceļu kopā ar Džeikobu, izprotot lietas no viņa skatu punkta. Ļoti svarīgs ir balsojums grāmatas beigās, kur mēs balsojam par to, vai Bellai ir vai nav jākļūst par vampīru. Šīs divas lietas ir ļoti svarīgas – tas nav nekas daudz, taču tam visam ir liela nozīme. Man ir arī laba aina kopā ar Bellu, kurā es viņai uzlieku šuves un mēs runājam par to, ko Kārlails domā par vampīriem un kā tas atšķiras no Edvarda uzskatiem.

Jautājums: Krēslā mazliet tika pieminēta arī Kārlaila dzīve agrāk. Vai Jaunajā Mēnesī mēs uzzināsim kaut ko vairāk par viņu un viņa ģimeni?

Atbilde: Es nezinu. Man šķiet, ka otrajā filmā uzmanība būs vairāk pievērsta indiāņiem, Bellas attiecībām ar Džeikobu un viņas ilgām pēc Edvarda. Taču trešajā grāmatā gan ir daudz par ģimenes vēsturi. Es ar nepacietību gaidu, kad sāks filmēt trešo grāmatu.

Jautājums: Vai jūs varat identificēt sevi ar Kārlailu?

Atbilde: Jā, ir dažas lietas, kas mums ir kopīgas. Tas, ka viņš ir ģimenes galva un ka viņam ir jārūpējas par bērniem. Es domāju, ka man, tāpat kā Kārlailam, piemīt līdzcietība pret citiem cilvēkiem. Bet atšķirīgi ir tas, ka man vajadzēja atrast veidu, kā uz ekrāna parādīt viņa 350 gadu ilgo pieredzi. Kārlailam piemīt liels spēks un dzīves gudrība.

Jautājums: Kārlails grāmatās ir ļoti gādīgs, kā piemērs citiem. Bet kurš ir tas, kurš par visiem parūpējas filmēšanas laukumā?

Atbilde: Tas ir grūts jautājums, jo viņi visi ir brīnišķīgi cilvēki. Mēs visi rūpējamies viens par otru. Mēs esam kā viena ģimene, gan uz ekrāna, gan ārpus tā.

Jautājums: Pagājušogad, kad filmēja Krēslu, filmēšanas laukumā ieklīda daži fani. Vai domājat, ka tā varētu notikt arī šoreiz un ja tā, ko jūs par to domājat?

Atbilde: Droši vien, ka tā notiks atkal. Vismaz tā gadījās pirmoreiz, bet es domāju, ka šoreiz tiks pastiprināta drošība. Pirmās filmas filmēšanas laikā uzradās ļoti daudz fanu, taču viņi uzvedās korekti, un man nav ne jausmas, kā tas viss izvērstos šoreiz. Tas jau arī nav tā, ka viņi censtos izzināt stāsta turpinājumu un izplatīt spoilerus, jo katrs to var izlasīt grāmatā. Citas filmas stāsta pavērsienus tur noslēpumā, bet šī filma ir balstīta uz grāmatas notikumiem un mēs vēlamies filmu veidot pēc iespējas tuvāk grāmatai. Cilvēki vienkārši vēlas redzēt, kā grāmata pārtop filmā.

Jautājums: Kā jums pašam šķiet – vai Bella izdarīja pareizu izvēli, dodot priekšroku Edvardam, nevis Džeikobam?

Atbilde: Tas ir grūts jautājums. Lasot grāmatu es nevarēju īsti izšķirties, bet, skatoties no Kārlaila viedokļa, esmu priecīgs, ka viņa izvēlējās mūsu ģimeni. Viņa atsacījās no tik daudz kā, lai būtu viena no mums, taču viņa pretī arī saņēma daudz. Tas, ko viņa saņēma, bija mūžīga mīlestība – pamēģiniet nu kāds to pārsist!

Jautājums: Jums ir trīs meitas, sieva – TV zvaigzne, un jūs pats spēlējat vienā no 21.gadsimta lielākajām filmu sērijām. Kā jums izdodas to visu sabalansēt?

Atbilde: Redziet, esmu meitas futbola laukumā, turot vienu kāju uz bumbas, kamēr runāju ar jums pa telefonu. Tas ir tāds trausls līdzsvars, taču es atrodu laiku abām lietām. Tas laiks, ko pavadu kopā ar ģimeni, ir piepildīts. Dažreiz esmu prom uz vairākām nedēļām, taču, kad atgriežos, mēs kopā darām kaut ko interesantu.

Jautājums: Kura ir jūsu mīļākā Krēslas sērijas grāmata?

Atbilde: Esmu viens no lielākajiem grāmatas faniem. Man ļoti patīk Aptumsums, jo tajā ir daudz spriedzes. Uzreiz aiz tās mīļākā ir Krēsla, jo tā ievada lasītājus Krēslas pasaulē. Taču Aptumsumā ir daudz stāstīts par [Kalenu] ģimenes vēsturi un es ar nepacietību gaidu, kad sāksim to filmēt. Un arī ceturtā grāmata ir ļoti interesanta!

Jautājums: Ko jūs gribētu pateikt faniem?

Atbilde: Esmu patīkami pārsteigts par to atbalstu, ko saņēmu pēc šīs filmas. Es ceru, ka fani turpinās atbalstīt arī nākamās un ka mums izdosies labas filmas, kas tiem patiks.

_________
Daži fakti:
Pīters Facinelli uz TV ekrāniem pirmo reizi parādījās pirms 10 gadiem, kad viņš spēlēja TV seriālā Can't Hardly Wait. Ātri vien kļūstot par jauniešu elku, viņš arvien biežāk sāka parādīties jaunos TV seriālos un kinofilmās, parādot pasaulei savu aktiera talantu. Sākumā Pīters vairāk spēlēja komēdijās, taču ar laiku viņš pievērsa uzmanību arī nopietnākām lomām un raksturiem.

Pīters ir itāļu izcelsmes amerikānis, dzimis 1973.gada 26.novembrī. Kopš 2001.gada viņš ir precējies ar Dženiju Gērtu (latviešiem viņa vairāk pazīstama kā blondā Kellija no seriāla Beverly Hills, 90210) un viņiem ir 3 meitas - Luca Bella (11), Lola Ray (6) un Fiona Eve (2). Pīters ir 178 cm garš, viņš ir veģetārietis un viņam patīk retro automašīnas. Līdz pat koledžas laikiem Pīteram nebija nekādas intereses par filmēšanos.

Avoti: Twilightguide.com, Popstar.com, Celebrity-babies.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru