sestdiena, 2009. gada 28. marts

Tests - kurš no Krēslas varoņiem tu esi?

Šodienas Sīrupā ieliekts smieklīgs testiņš-pekstiņš, kurā Krēslas fani var noskaidrot, kuram varonim visvairāk līdzinās. Tests kā jau tests, tādu ir daudz un dikti par šo tēmu, taču šis ir vismaz latviski. Smieklīgs tāpēc, ka brīžiem nebija daudz nekā ko izvēlēties no atbilžu variantiem. Un tie tulkojumi - Kuleni, Čārlzs... gandrīz apkritu lasot :) Bet, kā jau es agrāk teicu, nevar laikam gribēt, lai ikviens būtu lasījis oriģināltulkojumu vai būtu iemetis aci iekš Google, lai zinātu, kā kas latviski pareizi rakstāms.

Atbildot uz visiem 12 jautājumiem, es secināju, ka mana personība ir ne tikai dubultojusies, bet trīskāršojusies - esmu Džaspers/Edvards/Alise - pa 3 punktiem katram :) Patīkamu izklaidi! :)

23 komentāri:

  1. Es izpildot testu iznācu Edvards!! :)

    AtbildētDzēst
  2. jauki esmu dubultā man iznāca gan Edvards ga Džaspers

    AtbildētDzēst
  3. Man iznāca gan Edvards gan Alise

    AtbildētDzēst
  4. Es arī biju trīs personības... Alise, Džaspers un Kārlails...

    AtbildētDzēst
  5. es busu gan edvards un bella

    AtbildētDzēst
  6. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  7. Es esmu tikai Edvards.Jēeeeeeeeeeeeeeeeeee man mīļākais aktieris, bet man patī arī Bella, bet viņas šajā testā nav.

    AtbildētDzēst
  8. es esmu Alise, tas ir forsi man alise patiik vislabak!
    vinja ir skaista vienmer gatava palidzet un ari jautra! un laba masa!

    AtbildētDzēst
  9. es esmu alise gan čarlzs :*

    AtbildētDzēst
  10. Es emsmu edvards.;...
    Bet nesaprotu kur gan palikusi emets un rozālija.. un vēl vārdos ir ielaistas kļūdas

    AtbildētDzēst
  11. esmu Ezme... bet citā dabūju Bellu. :)

    AtbildētDzēst
  12. es esmu alise .... un tiesi par mani bija pilniga taisniba... bet tulkots tur jauv ir tiks smiekligi ... KULENS - :D ha ha :D

    AtbildētDzēst
  13. Man iznaaca Džaspers,Edvards un Alice! :D
    Džaspers 4 punkti,Alise 4 punkti un Edvards 3 :D

    AtbildētDzēst
  14. Esmu 2 in1!=D Džaspers& Es!=D

    AtbildētDzēst
  15. ESMU VISI IZNEMOT EZMI

    AtbildētDzēst