otrdiena, 2009. gada 3. marts

Svarīgi datumi

Lai svarīgākās lietas neaizklīstu un būtu tepat pa rokai, labajā joslā ieliku Svarīgākos datumus - filmu Krēsla, Jauns Mēness un Aptumsums iznākšanu uz kino ekrāniem, filmas DVD iznākšanas datumus, latviešu valodā tulkoto grāmatu parādīšanos u.c. Tiklīdz būs vēl kādi jaunumi zināmi - tā sarindošu visu turpat līdzās :)

Tātad, tuvākais, kas tagad ir sagaidāms, ir Krēslas DVD iznākšana šopavasar. Īsti gan man nebija skaidrības ar datumu. ASV Amazonē filmu var nopirkt jau no 21.marta, bet Lielbritānijas Amazonē - tikai ar 4. aprīli. Kur ir taisnīgums, kāpēc eiropieši ir apdalīti? :)

4 komentāri:

  1. Kāds nezin kad būs aptumsums filma.
    esmu ļoti pieķērusies abām 2 daļām izlasīju grāmatu 3.daļu un ļoti gaidu kad buus filma.

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki ar labu nakti
    Neatkarīgi no tā, vai esat francūzis, šveicietis, slovāks, ungārs, spānis, latvietis, portugālis, itālis... jebkur pasaulē,


    - Jūs meklējat naudas aizdevumu sava projekta realizācijai
    – Jūsu bankas jūs ir noraidījušas
    - Jums ir nepieciešams aizdevums, lai dzēstu parādus, samaksātu rēķinus vai izveidotu projektu

    Jūsu finansiālā trauma tagad ir beigusies,

    E-pasts: financeluis@gmail.com


    telegramma: https://t.me/servicioluis

    NB: Kredīts uzliek saistības un ir jāatmaksā. Pirms apņemšanās pārbaudiet savu atmaksas spēju.

    Nav nopietna atturēšanās.

    PALDIES, ar cieņu

    AtbildētDzēst
  3. Es dzīvoju Nīderlandē un vai šodien esmu laimīga sieviete? Es teicu sev, ka es ieteiktu jebkuru aizdevēju, kas varētu mainīt manu un manas ģimenes dzīvi ikvienam, kurš meklē aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums un esat 100% pārliecināts, ka atmaksāsit aizdevumu, sazinieties ar viņiem šodien pa e-pastu: lapofunding960@outlook.com

    AtbildētDzēst