svētdiena, 2009. gada 22. februāris

Roberts Petinsons pasniegs Oskara balvu?

Ļoti iespējams, ka Krēslas zvaigzne, Edvarda lomas atveidotājs Roberts Petinsons pasniegs kādu no balvām Amerikas Kinoakadēmijas balvas Oskars 81. pasniegšanas ceremonijā, kas notiks šo svētdien, 22.februārī.

MTV filmu blogs raksta: Protams, ka jūs redzēsiet savu Bredu un Andželīnu (abi ir nominēti Oskaram), bet kuru gan interesē pasaules slavenākais pāris, kad parādīties grasās Roberts Petinsons. He, labs, ne? :)

Nav gan zināms kādu tieši balvu viņš pasniegs un vai viņam līdzi būs arī Bellas lomas atveidotāja, Kristena Stjuarte. Jāpiebilst, ka Krēsla pati balvām nav nominēta.

Latvijā ceremoniju varēs noskatīties pa TV6, pirmdien, 23.februārī plkst. 22:00.


Avoti: Moviesblog.mtv.com, Hitfix.com.

p.s. es ceru, ka šie ārzemju avoti nemelo :)

2 komentāri:

  1. Nemelo, nemelo ;)
    Vienīgais žēl, ka man tv6 nerāda. ;D

    AtbildētDzēst
  2. Man arī nerāda, tāpēc man drusku dusmas uz Lattelecom. Bet es jau atradu, kam rāda, tāpēc - pirmdien eju ciemos! :)

    AtbildētDzēst