pirmdiena, 2009. gada 23. februāris

Filmas "Krēsla" mūzikas izlase Latvijā ir topā

Lai arī ziņa nav tikko svaiga, taču grēks nepieminēt, ka mana šobrīd mīļākā mūzikas izlase, ar kuru uz ausīm paiet manas dienas darbā pie datora, pašlaik ir Latvijā pieprasītākais apgāda Warner Music izdotais albums.


Filmas mūzikas izlasē iekļauti 12 rokmūzikas skaņdarbi, tostarp arī Edvarda Kalena lomas atveidotāja Roberta Petinsona sarakstīta un izpildīta dziesma Never Think. Zināmākās no dziesmām ir Muse un Linkin Park hīti - Supermassive Black Hole un Leave Out All The Rest, kurus rakstniece Stefānija Meiere klausījusies, rakstot romānu. Interesanti, ka grupas Iron&Wine dziesmu Flightless Bird, American Mouth, kas ir arī mans mīļākais gabals šajā izlasē, diskā iekļaut ierosinājusi Bellas lomas atveidotāja aktrise Kristena Stjuarte.


Klajā nācis arī CD ar filmas instrumentālo oriģinālmūziku (The Score), ko komponējis Kārters Barvels (Carter Burwell). Bellas šūpuļdziesma (Bella’s Lullaby) un Iemīlēšanās dziesma (Phascination Phase) savukārt ir mani mīļākie gabali no šī diska :)


Avots: MTV.lv


P.S. Dziesmu vārdus no Krēslas diska pieliku labajā joslā, lai vienmēr pa rokai :)

4 komentāri:

  1. PETINSONA?!
    Patisona :@
    kad jūs iemācīsieties viņa uzvārdu? :DD

    AtbildētDzēst
  2. Petinsona nav ,bet arī Patisona nav ir Patinsona

    AtbildētDzēst
  3. Juus duras ci kaa-Patinsons!

    AtbildētDzēst
  4. es esmu viktorija un alise,jo vinas ir vissmukakas!

    AtbildētDzēst