ceturtdiena, 2009. gada 19. februāris

Drīz parādīsies "Jauns mēness" latviešu valodā

Apgāds Zvaigzne ABC informē, ka nākam otrdien, 24.februārī, no plkst. 20:00 visās Zvaigznes grāmatnīcās tiks uzsākta Stefanijas Meieres romāna, Krēslas sērijas otrās grāmatas Jauns mēness tirdzniecība.

Tie, kas būs paņēmuši līdzi vienu tulpi, grāmatu šajā dienā varēs nopirkt ar 10% atlaidi. Tātad, kam mājās podiņos tiek diedzētas tulpes, aši meklējiet šķēres, bet pārējie lai vispirms paskaita naudiņu - nemaz nezinu, vai tulpes ziemā nemaksā dārgāk :)


Pilnu izdevniecības paziņojumu var lasīt te.

P.S. Grāmatas pilnā cena būs Ls 10.99.

8 komentāri:

  1. Labākā grāmata ko es jeb kad esu lasijusi :)Ļoti patika !

    AtbildētDzēst
  2. Vislabākā grāmata ko esmu lasījusi es to varētu lasīt visu laiku

    AtbildētDzēst
  3. vnk sakot-mēsls. Nesaprotu,ko tik garlaicigu var lasiit..un saucas vel bestselers..galigi garam..tas teksts pat neaizrauj..ir grāmatas,kuras varu lasīt neatraujoties..,bet šito..man grūti pat līdz grāmatas beigām bij tikt...

    AtbildētDzēst
  4. redzeju filmu -un tagad lasiishu gramatuu...
    bet varu teikt jau tagad ...super

    AtbildētDzēst
  5. vnk lieliska man ir visas grāmtas iznemot pusnakts sauli

    AtbildētDzēst
  6. kkur netaa jav var niskatiities filmu ??:)
    grāmata vnk tik foršaa
    man nepatika lasiit,bet kad dabuuju sho graamatu viss mainiijaas :D

    AtbildētDzēst
  7. man jātzīst, ka šīs grāmatas ir patiešām sliktas...tās ir pamats lieliskam komerciālam trikam. tēma ir neparasta. piesaista...es grāmatas izlasīju ziņkāres pēc...
    lasītāju pie grāmatām notur nemitīgā intriga vai Bella būs kopā ar mīļoto vampīru Edvardu...ha. un nemaz necentieties noliegt, ka ieinteresēja arī tas vai viņiem būs intīmas attiecības vai ne. :D
    kaut kādi tādi mazi faktoriņi jau ar nostrādā uz tīneidžeru mazajām galviņām...un tīklos iekļūst arī daudz pieredzējušāki lasītāji.
    turklāt lasot grāmatas...nav nevienas tiešām apgarotas un spēcīgas rindas, kuras būtu citējamas...es domāu, ka pēc pāris gadiem Krēslas sāgas bums būs beidzies...cilvēkiem ir tendence citēt rakstniekus...tie tiek burtiski ierakstīti vēsturē ar slavenām frāzēm, kas pēcāk iegūst klišeju titulu...bet šajās grāmatās teju vai katrā nodaļā Bella apjūsmo Edvarda un visas Kalenu ģimenes ārējo izskato...vampīru fizisko skaistumu...
    Filmas tiešām ir daudz labākas...un filmas Jauns Mēness beigās nez kāpēc Voltūri netiek attēloti kā izcili skaistuļi...man šķiet, ka kino daudzkārt sagraus lasītāju iedomāto grāmatā...vismaz personāžu skaistuma attēlošanas prizmā.

    AtbildētDzēst
  8. pirmo krēslas grāmatu varēju lasīt, neapstājoties ne uz minūti un neguļot. bet otrā daļa bija, godīgi sakot, garlaicīgāka. pārējās grāmatas nu gan ir ļoti labas, un es ceru, ka filmas būs vēl labākas, jo otrās daļas filma "jauns mēness" mani pārsteidza. domāju, ka būs labāka..

    AtbildētDzēst