ceturtdiena, 2009. gada 19. februāris

Kad atnāk Krēsla

Lai arī esmu tālu no tradicionālās mērķauditorijas - pusaudži un tikko pilngadību sasniegušie - aizgāju uz malu malās izslavētā romāna Krēsla pirmo filmu. Sak, pārsteidziet mani, Harija Potera fanu, ar kaut ko jaunu! Aizgāju, un ... saslimu :) Pēc filmas momentā izrāvu cauri visas sāgas grāmatas, atradu disku ar filmas mūziku (dzied Muse, Linkin Park u.c.) un faktiski pēdējās nedēļas dzīvoju Bellas un Edvarda pasaulē. Es nebiju domājusi, ka pēc Harija Potera tik ātri atradīšu citu "pielūgsmes objektu". Bet, nekad nesaki nekad :) Cik grāmata ir vērtīga kā literatūra, es neņemos spriest, taču tā uzrunā ne tikai pusaugu skuķus, kā nezinātāji varētu iedomāties, bet paņem savā varā arī citus vecumus. Jo tīra mīlestība un romantika nepazīst vecuma robežas. Arī Romeo un Džuljeta bija tikai pusaudži.

Tā arī tapa šis blogs, ne gluži pirmais par šo tēmu un varbūt arī ne pēdējais :) Taču es ceru, ka tas izdosies gana interesants, jo ir tik daudz lietu ko sagaidīt - četri grāmatu tulkojumi latviešu valodā un vismaz trīs jaunas filmas uz kinoteātru lielajiem ekrāniem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru