pirmdiena, 2009. gada 13. jūlijs

Ja Toms Feltons spēlēs Railiju – es raudāšu

Šādu komentāru es pamanīju kaut kur internetā un tūlīt saausījos. Kas, KAS? Izrādās, šī ir viena no svaigākajām Krēslas baumām, kas jau kādu laiku ceļo fanu rindās. Tiem, kas nezin – Toms Feltons šobrīd spēlē slikto blondo zēnu Drako Malfoju Harijā Poterā un ja viņš patiešām tiks pie Railija lomas (Viktorijas jaunais draudziņš Aptumsumā), tad šīs būs jau otrā reize, kad krustojas Krēslas un Harija Potera ceļi. Kā zināms, Robertam Harijā Poterā bija Sedrika Digorija loma.

Tā kā Toma fanu lapa Feltbeats.com regulāri tiek nobombardēta ar šo jautājumu, viņi skaidri un gaiši Tomam noprasīja, kā tad tur īsti ir. Un ko viņš par to saka? „Es būšu gatavs, ja viņi mani gribēs! Nu labi, es tikai jokoju. Es tiešām neko par to nezinu, bet jūs uzzināsiet pirmie, ja es ko dzirdēšu”. Arī Tviterī Tomam nepārtraukti uzdod jautājumu, vai viņš ir nolīgts Railija lomai, uz ko viņš atbildēja „Ja tā notiks, es jums to pateikšu!”.


Katrā ziņā fani ir visai uzkarsuši un ir pat gatavi izplatīt visādas petīcijas pret šo iespējamo izvēli. Bet, kamēr vieni cer ka viņš būs Krēslā, bet citi lūdzas, lai tā nenotiek, piedāvāju aplūkot fanu veidotu plakātu, kurā Toms redzams Railija lomā, stāvam aiz Viktorijas muguras. Man jau liekas, ka viņš izskatās tīri tā neko :)

p.s. Blondais Drako varbūt pat būs trešais pusis Krēslā no Harija Potera, jo Kaijus lomas atveidotājs Džeimijs Kempbels pavisam noteikti parādīsies poteriādes pēdējā sērijā kā ļaunais burvis Grindevalds jaunībā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru