ceturtdiena, 2009. gada 16. jūlijs

Daniels Redklifs – blakus Robertam es izskatos pēc Frodo

Harija Potera zvaigzne Daniels Redklifs nesen atzinis, ka viņa kādreizējais kolēģis Roberts Petinsons ir daudz lielāks sekssimbols nekā viņš.

Poteriādes zvaigzne, kuru pagājušonedēļ ielenca tūkstošiem spiedzošu fanu Londonas un Ņujorkas Harija Potera un Jauktasiņu Prinča pirmizrādēs, bilda, ka labi saprotot, ko meiteņu tūkstoši saskata Robertā, un ka ar to viņš nevarot sacensties. “Robs Petinsons ir īsts sekssimbols”, nobēra tīņu burvis. “Viņš ir seksīgs čalis. Un viņam ir pareizais garums. Bet ja meitenēm patīk sīki jefiņi, tad sekssimbols esmu es!”.

Taču Daniels netur uz viņu ļaunu prātu. “Pēdējo trīs gadu laikā esmu ar viņu pārmijis labi ja trīs vārdus un tas bija vēl pirms Krēsla vispār parādījās. Taču es vēlu viņam visu to labāko un ceru, ka gan jau mēs kādreiz atkal tiksimies”.


4 komentāri:

  1. Taisnība jau ir, taču Roberts ir pāris gadus vecāks un viņu jau speciāli par šo sex simbolu iztaisa, kamēr Harijs Poters taču ir cīnītājs ar ļauno spēku un attēlo drosmi. Pēc poteriādes beigām, tātad pēc gadiem 3-5 var gadīties, ka Patinsons būs zaudētājs. Diezgan ilgstoši sex simbols tak bija Toms Krūzs, kas salīdzinājumā ar tagadējo Redklifu ir kanpsieriņš:)

    AtbildētDzēst
  2. piekrītu, piekrītu, es jau te negribēju noniecināt Danielu, viņš man vienmēr paticis, tikai nosmējos par viņa paškritiku :) Vispār ļoti daudz slaveni vīrieši, pēc kuriem tā ģībst meitenes, augumā ir sīki, bet ekrānā jau to neredz :)

    AtbildētDzēst
  3. nu es te laikam atkal izcelšos, jo es ne Danielu, ne Robertu neuzskatu par sexa simboliem.
    Aboslūti nopietni.
    Viens attelo pusaugu burvi ar rētu pierē un dažādiem ārejiem un iekšējiem konfliktiem.
    Otrs savukārt , ar sevi konfliktējošu vampīru, kurš pat kopā ar savu draudzeni nevar beigt sevi šaustīt un uzskata sevi par izdzimteni.
    Bet, ja man jaizvēlas sexa simbols no viņiem abiem, kā aktieriem, es, nezinu kāpēc, izvēlētos Danielu xD
    Lai gan, es varētu izveidot top 10 ar realiem sex simboliem, nevis nesen uzceptiem izdomas tēliem.
    ok. es ebidzu mūldēt xD

    AtbildētDzēst
  4. Kāds sakars ar Ilaia Vudu tajā bildē? Tas tak raksts par Redklifu un Pattisonu.

    AtbildētDzēst