pirmdiena, 2009. gada 13. jūlijs

Emetu ielenc bļaustīgi fani :)

Internetā atradu mazītiņu interviju ar Emeta lomas atveidotāju (Kellan Lutz). Tā kā es vienā no aptaujām nobalsoju par randiņu ar viņu, nospriedu, ka mazā un skopā intervija ar manu mīļo varoni tomēr te jāieliek :)


Par filmēšanos Jaunajā Mēnesī.
- Esmu pabeidzis filmēšanos. Ar režisoru (Krisu Veitsu) sastrādāties bija viegli. Filmā viss sākas ar režisoru un viņš tiešām prata turēt tempu. Tuklāt viņš ir tik izturēts un mierīgs, ka tas pat pielipa visai filmēšanās grupai. Viņi bija labi sagatvojušies filmēšanai, līdz ar to arī aktieri laukumā jutās labi. Un tā kā fani Krēslu tik labi uzņēma, mums, aktieriem, bija patiešām viegli iejusties savās lomās.


Ko varam sagaidīt no jaunās filmas?
- Viena lieta, ko tiešām būs interesanti sagaidīt, ir aina ar Džeksonu Ratbonu (viņš spēlē Džasperu), kur Bella sagriež pirkstu savā dzimšanas dienas ballītē. Tajā ainā viņš patiešām zaudē prātu. Bija interesanti vērot to, kā viņš spēji mainījās un parādīja sevi. Domāju, ka faniem tas patiks un viņi būs pārsteigti par to, cik traks viņš šajā ainā izskatījās.


Par turpmāko filmēšanos Emeta lomā.
- Aptumsumā un Rītausmā Emetam ir visai liela loma, tāpēc es ar nepacietību gaidu turpmāko filmēšanos!


Par uzmācīgajiem faniem.
- Pagaidām nekas tāds ekstremāls nav noticis. Visas sanāksmes notiek zem atslēgas, bet publiskos pasākumos mums ir apsardze. Bet kad man gadās būt Losandželosā un iziet ielās... vienu dienu es braucu ar mašīnu un man priekšā gadījās bariņš fanu, kas sāka pilnā balsī aurot, lai es nolaižu lejā logu. Es nesapratu, domāju “kas pie velna te notiek?”, nolaidu logu un izdzirdu saucienus “ EMET!!” Un tad es nodomāju “ak tad tādēļ tas”. Tas atgadījās tūlīt kā bijām beiguši filmēt Krēslu, kad man vēl nebija ne jausmas, kādu jezgu tā sacels un to, cik ļoti fani ar šo stāstu ir aizrāvušies. Tanī brīdi es to sapratu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru