pirmdiena, 2009. gada 27. jūlijs

Agnese Vārpiņa lasa Krēslu

22.jūlija Martā izlasīju kaut ko, kas apstiprināja manas aizdomas par to, ka ne viena vien dāma stingri ārpus tīņu vecuma, vai nu paklusām, pa pavisam atklāti lasa Krēslu un domās sevi ir ieskaitījusi fanu rindās. Gluži negaidot atradu TV dīvas (TV3 Ziņas), Agneses Vārpiņas, atklāsmi: "... [manā] somā ir arī visu pasaules meiteņu šībrīža mīļākā grāmata - Stefanijas Meieres Krēsla. Nu, jā, arī es esmu romantiķe. Interesanti, ka darbā mēs viena otrai tā kautrīgi atzināmies, ka visas lasām šo grāmatu."

Šitais man riktīgi iebelza pa galvu :) Arī mēs darbā viendien pusčukstus apspriedāmies par to, cik tālu kura tikusi ar Krēslu. Mūsu sarunai pieslēdzās vairākas dāmas, katra gan ar savu vērtējumu par literāro šīs grāmatas vērtību, taču visas nonācām pie kopīga secinājuma, ka grāmata ir vienkārši aizraujoša, jo, reiz paņemot to rokā, grūti to nolikt malā, pirms tā pabeigta. Un tā karstas darba dienas vidū mūsu klačiņa par Krēslu ievilkās krietnas pusstundas garumā un mūsu kolēģi puiši nevarēja saprast, ko gan tik aizraujošu mēs tur pārspriežam :)

9 komentāri:

  1. man ir 34 un es arī lasu Krēslu

    AtbildētDzēst
  2. Man ir 54 un es esmu izlasījusi visas 4 grāmatas, un priecājos, ka man ko tādu ieteica.

    AtbildētDzēst
  3. Nu tad arī man jāatzīstas:) Man ir 56 gadi, esmu izlasījusi visas 4 grāmatas angļu valodā, pirmās trīs arī latviešu valodā un ar nepacietību gaidu, kad pienāks 13.septembris, lai nopirku arī 4.grāmatu latviešu valodā. Mans dēls gan nesaprot, kas tur mani tā aizrāvis, bet filmu gan viņš skatās ar patiku:)

    AtbildētDzēst
  4. Man 30, un es vai ģībstu :) Laiku pa laikam pārlasu mīļākās vietas. Man gan liekas, ka angliski uzrakstīts ir daudz skaistāk, nekā iztulkots latviski...

    AtbildētDzēst
  5. Man arī ļoti aptika visas 3 grāmatas un nevaru sagaidīt kad iznāks 4 , jo ātrāk vēlos to izlasīt.

    AtbildētDzēst
  6. Esmu ČALIS un lai arī viņi visi saka, ka šo romānu lasa tikai pusaudžu meitenes, visas četras grāmatas izlasīju vienas nedēļas laikā. Aizrāva nepajokam. Lasīju angļu valodā. Man šķiet tas ir vispareizāk, jo ne kripatiņas nezaudē no tā ko rakstnieks ir mēģinājis nodot lasītājam.

    AtbildētDzēst
  7. vai kaads nevareetu aizdot graamatu lai izlasiitu/? uz atdoshanu :)

    AtbildētDzēst
  8. man ir tikai 11 gadi-vel pirms menesha bija 10,bet Krēsla mani un manas vienaudzes klasē ir tā aizrāvusi ka mēs pat stundās vai klusi runājam par to vai sarakstāmies uz lapiņām!mana ģimene domā ka es tiešām jūku prātā!mana mamma ir mazliet dusmīga uz sevi jo viņa man teica lai es noskatos filmu!:Dtagad es pazīstu vismaz 40 cilvēkus personīgi kam patīk Krēsla.
    Ja es nebūtu noskatījusies filmu tad es nezinu kā es šodien vēl dzivotu!tas ir nereāli ka MAN kaut kas var tik ļoti patikt!visi par mani jau sāk uztraukties ka es jūku prātā!
    Draudzenes arī nesaprot ko es un mana labākā draudzene esam atradušas EVARDĀ!mēs abas katru dienu cīnamies kurai viņš patīk vairāk, kurai-mazāk!par mums jau uztraucās!domā ka mums ar galvu kaut kas nav kārtībā!
    es nevaru sagaidīt kad redzēsū filmas visām parējām daļām un es ceru ka Meiere uzrakstīs vēl 50 grāmatu sērijas lai gan es zinu ka tas nav iespējams!vismaz minimums 5 es noteikti gribu!es protams gribētu lai Meiere nekad nemirtu un turpinātu tikai rakstīt un rakstīt Krēslas sērijas!
    Labi!Nu jau esmu aizsvilusies, bet nevaru tur neko darīt!:D

    AtbildētDzēst
  9. MAN PATIK KA VINI APRECEJAS 4 FILMA 1 DALA KA VINA PALIKA PAR VAMPIRU KAD VINA NOMIRA UN TAD VINA ATDZIVOJAS UN KLUVA PAR VAMPIRU.

    AtbildētDzēst