otrdiena, 2009. gada 26. maijs

Čārlijs Bevlijs "iekabina" Bredam Pitam

Twilight Lexicon nopublicējis nelielu interviju ar Demetri lomas atveidotāju Čārliju Bevliju, kuram šī būs pirmā nopietnā kinoloma. Tā kā par šo puisi maz ko zinām, šķita interesanti bišku patulkot savam un jūsu priekam :)

J: Tu esot izlasījis Jauno Mēnesi, bet vai esi lasījis arī citas sāgas grāmatas un ko tu par tām domā?

A: Jā, esmu noklausījies audiogrāmatas. Īpaši uzmanību es pievērsu visām detaļām par Volturi, lai varētu izveidot atbilstošu Demetri tēlu. Kopumā Aptumsuma un Rītausmas saturu es pārzinu, taču es ceru rūpīgāk palasīt starp filmēšanās reizēm. Taču šobrīd man nav īsti laika, jo man ir saspringts darba grafiks.

J: Kā tev gāja atlases procesā?

A: Man šķiet, ka nav lomas, kurai es būtu gatavojies vēl cītīgāk. Es nopietni gatavojos, lai gan labi sapratu, kādas ir izredzes. Man bija jāizspēlē tas moments pie zvanu torņa, kurā es pienāku klāt, kolīdz Bella izglābj Edvardu. Viss gāja viegli un pēc pāris dienām es tiku atkal izsaukts. Otreiz ar režisoru un producentu pirms mēģinājuma vēl papļāpājām par to, cik Anglija ir forša (Čārlijs ir brits), un tas man palīdzēja noskaņoties lomai vēl labāk. Vēl pēc dažām dienām es tiku izsaukts pamēģināt Markusa lomu, taču es vienmēr tiku cerējis uz Demetri. Un pēc 10 dienām atskanēja - "Čārlij, tu esi pieņemts Demetri lomai!"

J: Kā tev gāja ar kostīmu pielaikošanu? Daži aktieri sūdzējās par kontaklēcām.

A: Viss bija lieliski, man pat patika kontaktlēcas - ar tām es pa taisno ielēcu Demetri ādā.

J: Kā tu un citi Volturi aktieri iejutās savās lomās?

A: Pirms filmēšanas es kopā ar Denu Kudmoru (Fēlikss) iedzēru pa kafijas tasei, lai kopīgi apspriestu filmēšanos, bet tā lielāko daļu pārējo aktieru es nesatiku līdz pat filmēšanās sākumam. Man jau bija izveidojies savs priekšstas par varoņu raksturiem un filmējoties es rīkojos atbilstoši tiem. Tā kā manam varonim visvairāk darīšanu ir ar Fēliksu, mēs abi ar lomas atveidotāju sīki izrunājām, kādas ir šo varoņu attiecības. Dzīvē ar Denu esam pat visai līdzīgi, abi aktīvi nodarbojamies ar sportu, daudz skrituļojam. No rītiem pirms filmēšanās abi gājām paskrituļot. Tā kā mēs arī dzīvē labi saprotamies, domāju, ka tas palīdzēs arī varoņiem saspēlēties uz ekrāna.

J: Vai, veidojot Demetri tēlu, tev bija kāds īpašs nolūks, piemēram, padarīt to biedējošu?

A: Demetri ir nāvējošs slepkava un reizē arī šarmanta persona. Viņš ir kā tāds Kazanova un tas varētu būt viņa lielākais ierocis. Demetri ir kā kaķis pelei, gadsimtiem ilgi nepārspēts mednieks - un tas jau ir pavisam cits briesmu līmenis.

J: Kā tev šķiet, kurš no Volturi varoņiem skatītājiem šķitīs biedējošākais?

A: Dakota. Džeina. Abas prot padarīt otru nervozu.

J: Atveidojot kādu lomu, aktieri parasti ieliek tajā kaut ko no savas dzīves pieredzes. Tā kā tev jātēlo izdomāts pārdabisks varonis, vai nebija grūti?

A: Man ļoti patīk iedzīvināt tēlus dzīvē. Es ikreiz priecājos, kad man jātēlo kāds abstrakts varonis, jo viņš nav pasniegts kā uz delnas. Taču šoreiz ir citādāk - Demetri tēls man patiešām ir tuvs, neviens cits no sāgas varoņiem man neatbilst tik labi kā Demetri. Es ceru, ka filmas veidotāji ļaus skatītājiem kārtīgi parādīt uz ko Demetri ir spējīgs. Esmu Demetri tēlam patiešām pieķēries. Es ļoti ceru, ka skatītāji varēs redzēt, cik ļoti bīstams viņš ir. Būs noteikti parādīts viņa šarms, taču es ceru arī uz to, ka mēs varēsim novērtēt arī viņa otru pusi - izcilās izsekošanas spējas. Protams, lieki pieminēt, ka starp filmēšanās brīžiem es centos savaldzināt Melisu Rozenbergu (scenārija autori).

J: Kādā intervijā tu izteicies par Petinsonu. Tam bija kāds īpašs iemesls?

A: Viņš man mazliet atgādina manu jaunāko brāli Endrjū, ar kuru mēs šad tad mēdzam pacīkstēties. Es cerēju izaicināt Robu uz pāris raundiem, taču viņš bija pārāk aizņemts ar superzvaigžņu būšanu... eh.

J: Kuras vietas filmēšanā bija īpaši grūtas? Kuras interesantas?

A: Filmēšanās bija lieliska, filmēšanas komanda - kolosāla, bet režisors ir vienkārši superīgākais džeks. Es joprojām nesaprotu, kā viņam viss tik labi padodas. Bija baigi forši patusēt ar aktieriem gan filmēšanas laukumā, gan ārpus tā. Bet visgrūtāk bija turēties pa gabalu no virtuves - viņi mūs tik garšīgi baroja.

J: Kādu lomu tu vēlētos vēl nospēlēt?

A: Es gribētu spēlēt kādu, kuram ir jācīnās ar savu niknumu, radošo garu un brīvības alkām. Piemēram, tādu kā Taileru Dardenu no Cīņas kluba. Es biju neprātīgi greizsirdīgs uz Bredu Pitu, kad viņš dabūja lomu. Taču es dzirdēju, ka viņš bija pieteicies arī Demetri lomai... nabaga pusis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru