otrdiena, 2009. gada 11. augusts

Mazā Džodele pievienojas vampīru pulkam

Četrpadsmit gadus vecā kanādiešu aktrise no Vankūveras (!) Džodele Ferlanda (Jodelle Ferland) nupat kā apstiprināta vampīra lomai Aptumsumā. Kolīdz izdzirdēju jauno ziņu, pirmā doma bija - Brī, jaunā, alkatīgā vampīru meitene, kuru sagaida visai bēdīgais gals no Volturi klana dzelžainās rokas. To arī netieši apstiprina intervija ar jauno aktrisi, lai gan viņa, protams, to nedrīkst teikt tieši. Interesanti, ka pirms parādījās pirmā filma, Džodele nebija par Krēslu neko dzirdējusi. Te būs mazliet saīsināts intervijas tulkojums no The Vancouver Sun.
- Kad iznāca pirmā filma, neko daudz par Krēslu nebiju dzirdējusi. Mans ikdienas maršruts ir mājas-skola, un dažreiz pa to starpu es arī kaut ko nepamanu. Bet manas draudzenes bija gluži vai aptrakušas ar Krēslu, kamēr es tikai brīnījos: "Kas tas?". Protams, tagad jau es zinu, - smejas aktrise.
Tagad Džodelei pavērusies pavisam jauna pasaule un kopš izplatījās ziņa par viņas piedalīšanos Aptumsumā, ik stundu viņas kontam Tviterī pievienojas vai 100 sekotāju.

- Pirmajā dienā man uzradās ap 2000 sekotāju. Es biju atvērusi savu Tviteri tikai pirms pāris nedēļām un līdz šai dienai man bija 136 sekotāji un tikko kā parādījās ziņas par Krēslu, tā uz sitiena jau bija kādi 800. Es biju šokā, nevarēju tam noticēt.

Džodele Ferlanda kino spēlē jau kopš divu gadu vecuma un lai arī viņai šobrīd it tikai 14 gadu, meitenei ir visai pamatīga pieredze. Viņa redzēta gan daudzās filmās (piemēram, šausmu filmā Klusais kalns, Lai veicas, Čak!, Vēstneši (The Messengers, kopā ar Kristenu Stjuarti!), kā arī daudzos seriālos (Supernatural, Stargate: Atlantis, Startgate: SG-1, u.c.).

- Esmu tik satraukta! Joprojām nevaru tam noticēt! Es nekad neesmu spēlējusi vampīra lomu, taču es nevaru vien to sagaidīt.

Izskatās, ka meitenei ir pamatīga pieredze cilvēku baidīšanā uz ekrāna, jo viņa ir piedalījusies visādos šausmu un ar fantastikas priešprici mistiskos gabalos, tā ka - arī vampīra loma viņai, jādomā, būs pašā laikā.

Skatos, ka internetā klīst runas par to, ka viņai piešķirta Brī loma, gluži vai apstiprinot manas aizdomas (kaut gan, vai gan vēl daudz brīvu vampīru lomu bija palikušas?).

- Es gan nedrīkstu teikt, ko tieši spēlēšu. Vien varu teikt, ka spēlēšu jaundzimušu vampīru, - teic aktrise. (Tātad - viss skaidrs!)

Jautāta par to, vai viņai būs arī jāspēlē kādas cīņas ainas, viņa saka:

- Es nezinu, bet tas būtu forši. Es gan parasti, pirms dodu piekrišanu lomai, izlasu scenāriju, taču šoreiz jāvārdu teicu bez lasīšanas. Jo runa taču ir par Krēslu!
p.s. starp citu, jaunā aktrise pirms kāda laika tika minēta arī kā viena no iespējamām kandidatūrām Džeinas lomai (bija viena no manām favorītēm). Izskatās, ka ļoti tālu garām jau nebūs aizšauts :)

1 komentārs: