ceturtdiena, 2009. gada 5. novembris

Voltūri klans visā krāšņumā

Ko dara Krēslas fani "kому за 30"? Protams, ka pavada birojā bezgalīgas stundas, ierakušies papīru kaudzē aiz datora monitora, kaldami karjeru un dzenoties pēc kompānijas uzstādītajiem mērķiem. Bet laiku pa laikam gribas izstiept kaklu un palūkoties apkārt. Tad nu lūk šis ir klipiņš, kam es nevaru paiet garām pat laika trūkumā un spēku izsīkumā :)

8 komentāri:

  1. sirdi plosos milesstasts

    AtbildētDzēst
  2. Spēcīgi parādīts :) man patika.

    AtbildētDzēst
  3. Sveika, Maija!
    ļoti patīk Jūsu izveidotais blogs. Es pašlaik augstskolā gatavoju pētījumu par Krēslas lasītāju vēlmēm un man ļoti noderētu tāda cilvēka viedoklis kā Jūs. Varbūt varat atbildēt uz maniem desmit jautājumiem? Ja Jums ir ineterese, gaidīšu Jūsu ziņu uz savu epastu liene.palena@gmail.com :)

    AtbildētDzēst
  4. Tiem kam Ļoti patīk eksistenciālas tēmas iekš KINO + brīnišķīgs mīlestības Story + arī mazliet no mūžības & pārdzimšanas duālisma... Noskataties " 200 gadu cilvēks " = " Bicentennial Man " (1999) / domāju, ka 99% var dabūt DVD!

    AtbildētDzēst
  5. Kā Tev Maija, patika jaunā Krēslas sērijas filma Aptumsums :)?

    AtbildētDzēst